CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

woensdag 14 oktober 2009

Holland ben Switie



Wow!!! Wat was het toch fijn om na jaren terug te zijn in Bakra Kondre. Ik heb de tijd van mijn leven gehad van 24 juni tot en met 1 oktober. Je weet gewoon niet wie je allemaal tegenkomt. Mensen die ik in geen jaren heb gezien kwam ik tegen op de bigi yari van mijn zus, Grace. Het was fijn om dingen te doen die ik in geen jaren gedaan: Lekker door de straten van Amsterdam wandelen. Nu is winkelen niet echt mijn ding. Maar het was wel leuk te pierewaaien en gewoon te genieten van de dingen en mensen om om me heen. Wat heb ik toch gegeten. Het is haast onverstelbaar, maar ik ben toch enkele kilo's aangekomen.
Het is natuurlijk niet echt zichtbaar, want ik blijf gewoon een bonestaak. Ik voel me in ieder geval lekker in mijn lijf en sinds kort ben ik weer begonnen met mijn wekelijkse training. Mijn stage in Tilburg was super. Meer kun je lezen in het volgende bericht.

0 reacties: